Kämpingust peate saama kaasa ka bronni kinnituse või siis nad saadavad selle ise check pointi. Buss täis magajaid, vahepeatustes aga õnnelikud ja naeratavad näod. Selle korjame kokku kohe bussis. Lõbusad lehvitused nendele, kes bussi ei mahtunud ja minek. Haarasime kokku enimlevinud küsimused kiirlaenu ja muude laenude kohta ning vastasime neile. Kõik me olime päeval jäänud sooja paduvihma ja äikese kätte. Nagu näete, on paar sööki vaja omal käel toimetada lisaks muidugi ka lõunad bussi ääres, mis tehakse enda kaasavõetud toiduainetest aga sellest kõigest edaspidi. Hommikusöögil on ka mahlad hinna sees. www.postiindeks.ee veebileht ka väikest bloginurka, kust leiad postiindeksite kohta põnevat lugemist. Ülihea akustika üle ma vaimustuda ei saa. Laulmiseks enam aega ei jagu. Aga kaunid pildid saime igal juhul.Ühe mošee eest pildistades kogunes meid vaatama hulk inimesi, niiet otsustasime ka laulda. Sellised on siis laevafirma-poolsed eeskirjad. Läbi Poola, imelise, mägise Slovakkia õhtuse peatuspaiga poole Ungaris. Kõik osalejad ööbisid Üliõpilaste ühiselamu kompleksis. Selle võiduga kaasnes ka rahaline preemia. Te saate end tunda igati normaalsete reisijatena korralike magamis- ja sanitaartingimustega ning korraliku toitlustusega. Rühma järelevaatajaks hakanu peab mõistma, et tegemist pole pelgalt vormitäitmisega, vaid vastutusrikka ülesandega. Vaata valuutakalkulaatorist täpne kurss. Kaasa sõidavad hetkeseisuga”VALVEEMAD” : Age Rebel, Tiina Roosalu, Teri Alas ja mina – Thea. Sõit kõige kiiremat teed Austriasse Viini. Minu ägedate protestide peale lubati ta sealt mujale kolida. Taevast sadas ka pöidla-suurusi raheteri ja taevas tantsisid piksetütred vahet pidamata – elamus missugune. Esialgne plaan kohale lennata luhtus ülisuure hinna tõttu ja nii hakkas arenema plaan sõita bussiga. Tagasi tuleb asutada aegsasti- Jõulude eel kindlasti palju rahvast liikvel. Ka mõni puuvili või pähklid on hea. Laenu reklaam 2019, krediit 24. Ja siit algas iseseisev elu. Seega liikusime meetri-kaupa ja imetlesime Bosporuse väina. Konkurss ise oli pealelõunal. Piletid on juba ette tasutud. Julgus olla parajalt pöörane, et püüelda oma enda õnnelikkuse poole.

Buss aga asus teele Istanbuli poole..augustil  kell  hommikul.augustil  ca-paiku stuudio juurde. Kuna sõit ei ole siiski odav, said võimaluse need , kellel rahakott kannatas. Täiesti ootamatult võib sadama hakata ka esinemise ajal. Edastan Jõulukruiisi juhi, Hana Kivi, läkituse ja Tallinki eeskirjad meile kõigile. Plitvice matka jaoks võtke miski müts või rätt pähe – muidu piinate end liialt. Nii ei ole ka ohtu, et sinu päring mõne vähemasustatud koha suhtes vastuseta jääks. Iga bussis viibija sai ühe paela ja sadakond sai veel kingitusteks valmistatud. Meie asjaajajad teevad kõik, et leida vahendeid, et reisi maksumus laulja kohta jääks enam-vähem selliseks, nagu eelnevalt räägitud. Laevamehed käisid seda möllavat ja lõbusat kampa lausa pildistamas. Selline on siis reisi esialgne plaan. Hiljem küll selgus, et selle ukse võti oli ka kõigil teistel asukatel. Ainuke viimane õhtu jäi välja, sest te ei jõua söögi ajaks Aramisesse. Tagasi Tallinnasse jõuame oma väljumisest neljap. Ja ka õhtune sume ühikaõu oli täis sõbralikke ja õnnelikke koorilauljaid. Ilma selle ankeedita reisile EI SAA. Süsteem hõlmab kogu Eestit, nii suuremaid linnasid kui ka väiksemaid asulaid ja külasid. Veneetsias olge näiteks kuni kella …-ni.

Lilleküla õpiränne -

. Ja taas tõlkeprobleemid – segakooridel paluti peale autasustamist kiiresti lavalt lahkuda. Meie kaasasolevad “valveemad” Anne-Ly, Viivi ja Mairi said korduvalt kiita, kui hästi nad laulavad. Esines enamik konkursist osavõtnud koore. See lause tundub igav, aga see mis järgnes, ei unune küll kellelgi kunagi. Aga meid ootas Grand Bazaar. Seminari tegevus toimub peamiselt Antsla gümnaasiumis ja Antsla Kultuuri- ja Spordikeskuses. Saabub suur valge buss, peal kiri „Hansabuss“ ja rahvamass hakkab tegema kiiremaid liigutusi. Et laeval on omad reeglid ja meie nende ja teie eest vastutavad, siis palun tutvuda ja aktsepteerida. See, kuhu sattusime, oli euroopalik kallite firmapoodide ja hunniku restoranidega tänav. Sestap vaata üle firma suvepäevad ja võta meiega ühendust. Tunnistan – meiega suheldi väga aktiivselt.. Einikese juhatusel suunduti Eesti Vabariigi Saatkonda Peterburgis, kus tutvuti saatkonna tööde-tegemistega. välimuse järgi võiks rahulikult ulatuda ka üleeelmisse sajandisse. Ja loomulikult rõõmustas meid II koht. Ole valmis koostööks ja kokkulepeteks. Ja siis ilmselt vahetus diskor. Aga lubatud õhtusöögist ei teadnud perenaine midagi. Oli mure meie nooremate lauljate pärast, et äkki eksivad ja äkki ei oska kaubelda ja… Kõik asjata. On aeg kirja panna  väike memo kõigest toimuvast „jõulukoori“ projekti raames. Vaja vaid bussijuhtidele helistada ning täpsustada. Meie tüdrukute imeilusate kostüümide kõrvale oli Õmblusstuudio juht Ira noormeestele õmmelnud kenad kostüümid. Muidugi – homme ju tööpäev ja meid ootab kodu. Vaid meie toredad bussijuhid saavad kingituse, mida ei saa võtta muuna, kui tänuna toreda reisi eest. Warszawisse samasse hotelli Peale hommikusööki otseteed Varssavisse. Ja meil oli vaja saada Euroopa poole pealt Aasiasse, aga ilmselt mõnel miljonil ka. * Kiiret meditsiinilist abi Türgis ei ole võimalik leida igast haiglast. Siis peaks ikka välja tulema.                         Kui on mobla, siis peaks olema ka laadija. Kooriastmed olid lavasügavuses, sealt kadus kogu kooskõla, nii me siis tulimegi laulma lava äärele. Ööbimine toimub mattide-madratsitel Antsla gümnaasiumis. Ehk hoopis mingile „päris-Türgi“ tänavale. Hotellist saate kaasa piknikupakid. Käisime kodus riideid vahetamas ja tagasi. Järgnes Naiskooride kategooria ja siis juba segakoorid. Sajad inimesed jäid ootama enamat. KÕIKIDE alaealiste vanemad peavad täitma ankeedi, millega nad usaldavad oma lapse meie hoole alla. Lisaks toimib süsteem mitmel erineval moel – sisestada saab ka postiindeksi ning saada teada, millised aadressid selle alla kuuluvad, ainult asula nime sisestamisel saab aga näha kõiki selles kehtivaid postiindekseid. Arvan, et selle reisi suuremad uned magatigi bussis, muul ajal olid muud tegemised-jutud-mängud. Hilineda ei tohi, sest siis võib jääda söögita. Pool tundi enne randumist oli laev veest tühjaks ostetud. Loomulikult läksid kõik ka välja. kõigil kinnised heledad jalanõud ilma kontsadeta !! ja muud söögiriistad bussi – mitte purunevad ! Kilekott nende jaoks. Mõned agaramad käisid linna peal uitamas ja mõned Türgi saunas. Oli mõnus, naljakas, soe, kompleksivaba… Mingil hetkel avastasid meie kutid, et on palav. Bussi saab jätta vanalinna piirile. Sel juhul pole teie suhe vist kestma mõeldud… Kui aga unistuste kodu on mõlemal ühesugune ja kusagil on selline elukoht parasjagu ka saadaval, jääb vaid loota, et saate selle tõesti enda omaks. Järgmisel hommikul viidi meid kaubandustänavale. Rahad olid meil läbi ja ega sealt ei oleks ikka midagi väga hankinud. tublidele vanematele ja ennekõike väga armsatele noortele lauljatele minu koorides. Kokkulepitud kellaaegadest hoiad küünte ja hammastega kinni. Ette rutates – meie käepaelad saavutasid erakordse menu – uhkusega kandsid neid nii ungarlased, kui türklased. Tegelikult olime hästi hoitud. Ungaris korraldasime lõpupeo, kus kõik rändurid said endale konkursi medali ja sertifikaadi. Ja rõõmsad olid kõik – nii noored, kui… mitte enam väga noored. Läks meil oma arust hästi. Paar aastat varem olime Itaalias Europede’il käinud Valdo Rebase organiseeritud reisiga ja nõnda pakkus Valdo meile seekord uut võimalust. Kolmas koht oli ehk kõige kobedam, ilmselt oli hommikul veel treppi värvitud-värvihais oli valdav. Kategooria lõppedes kutsuti koorid lavale ja teatati kohe tulemused. Vihmavari võib abiks olla ka siis, kui päike liiga teeb. Kogu tähtis üritus toimus meie Solarise-laadses kaubanduskeskuses, kus ülakorruse kinosaalid ja ka kontserdisaal. Jala polnudki kaugel, lihtsalt kesklinn on ainult jalakäijatele ja sõites tuleb tiirutada hoolega. Soovitavalt ka esimese ööbimise asjad. Tunne hää ! Järgmisel hommikul andsin koos kooriga lahtise tunni. Lõunapeatuse tegime kohe peale Türgi piiri. Meie saime endale kohad avatud tekil. Peatused vastavalt vajadustele. Kutsuti lavale Venemaa segakoor, Belgia naiskoor ja Rapla LS Lastekoor.

– Armastuse teemaline blogi

. Nii et see oli mööduv nähtus. Ja jälle ümbritsesid meid hellitavad ja tänulikud pilgud. Ja siis selgus, et algab Grand Prix välja kuulutamine. Kaaslased aga tegid prao ees moedemonstratsiooni ja leiutasid moodust, kuidas sööki lifti lähetada. Haarasime kokku enimlevinud küsimused kiirlaenu ja muude laenude kohta ning vastasime neile. See oleks võinud ka kuidagi teisiti olla lahendatud. Peab olema kindlasti eesti pass. Esimene reaktsioon nii mõnelgi neiul – ei mina siia küll ei lähe.

Ruusmäe Noorteklubi - RNK Uudised

. Teised olid ikka täiskasvanud. Selgus, et meie hinnas ei ole Veneetsia veetrammi ja õhtusööki, Veneetsias kõik väga kallis, tellime grupiõhtusöögi majutuskohast. Hotellist saate kaasa hommikusöögi piknikupaki. peale broneeringus kinnitatud aega. ülejärgmisel päeval , laup. Warszawisse samasse hotelli otseteed Varssavisse. Hirmul on ju suured silmad. Esimene õhtu ilma õhtusöögita. Esimene ehmatus tabas muidugi noori neide wc-s