7 lihtsat nippi, kuidas laps kooli saata rahakotisõbralikult

Osta omale kappi punase pipra helbeid. SMS money vastus mitu paeva, lisaraha. Võid väga positiivselt üllatuda. Tõenäoliselt sööd sa liiga kiiresti. Söö kaerahelbeid.  Tass kaerahelbeid hommikul enneteb lõunal end täis õgimast. Väldi poest ostetud salatikastmeid. Võta kontorisse kaasa karp snäkke, et sa ei tunneks kiusatust näpsata kolleegi kommikausist. Toidukordade vahelejätmine võib sinu keha viia niiöelda rasvakogumisreziimi ning seetõttu on kalorite põletamine kordades raskem. Täida karp portsionite sojakrõpsude, pähklite ja kuivatatud puuviljadega. Melonid, tomatid ja seller täidavad kõhu vähese kalorsusega. Pane need pannile, lisa oliivõli ja küüslauku, maitsesta punase pipra või kurkumaga. Kasuta treppe alati kui võimalik. Tervislik vahepala igal kellaajal. Tarbi natuke proteiini iga toidukorraga, see mõjub meelele paremini, kui süsivesikud või rasvad. Inflatsioon – mis see on ning on see halb?. Õunad aitavad sul kiiremini kõht täis saada. Kui sul on raskusi alustada tervislikku toitumist, pane enda söögikorrad kirja või osta näiteks jooksujalatsid. Sel viisil on väiksem tõenäosus, et teed viimase-minuti ebatervislikke toiduvalikuid. Kui oled väsinud, tee rämpstoidu asemel üks väikene uinak. Mõtle juba nädala sees, mida sa nädalavahetusel sööd ja kuidas trenni teed. Võid leida, et lastetaldrikud on täiskasvanule sobivamad. Ole skeptiline siltide „rasvavaba“ või „transrasvadeta“ suhtes. Märgid, mis viitavad sellele, et sul on ostusõltuvus. Väiksema kleidi sobitamine võib vajaliku tõuke kaalulanguseks anda. Leia põhjuseid liikumiseks. Rikasta proteiinirikkaid toite nagu kana või munad ainevahetust kiirendava tšillikastmega. See pakatab proteiinist, kaltsiumist ja naturaalsetest probiootikumidest.

Kuidas valida hoius? Võrdle hoiuste intresse ja tingimusi

. Kui proovid koos kaaslasega kaalu kaotada, pakkige üksteisele lõunatoit. See võib sind söömise kiusatusse viia. Kasvata aias või köögiaknal värskeid ürditaimi. Sojaoad on suurepärased snäkid ning väga toitvad. Tee nädalavahetustel trenni. Liha tampimine aitab hoida tervislikke portsioneid ning samuti on hea stressimaandaja. Kaasa oma pere ja sõbrad oma kaalu langetamise eesmärkidesse. On tunduvalt suurem tõenäosus, et hakkad söögikordadest kinni pidama ja/või jooksmas käima. Proovi õhtusöögi ajal vestlust hoida, siis ei aja sa kurgust alla rohkem kui vajaksid. Proovi smuutit külmutatud marjade, banaani, piima ja lusikatäie meega. Magamatus muudab nälga reguleerivate hormoonide taset kehas, põhjustades isu kasvamist. 7 lihtsat nippi, kuidas laps kooli saata rahakotisõbralikult. Sel juhul ei teki kiusatust neist pärast sööki ampsata. On suur võimalus, et teed ebatervislikke valikuid ning võib-olla ka magad kehvasti. See on üks olulisemaid tõdesid, milel vastu paljud dieedipidajad eksivad. Võta kinni igast võimalusest liikuda. Kui tarbid vähem soola, siis paari nädala pärast tunnetad paremini naturaalseid soolasid toidus ning ei tunne vaajdust kiirtoidule niipalju kui ennem. Planeeri oma söögikorrad ette.

Võid olla harjunud praetud toitudega, aga on olemas teisi ja tervislikemaid viise toidu tegemiseks: röstimine, aurutamine, küpsetamine, moorimine, grillimine. 7 lihtsat nippi, kuidas laps kooli saata rahakotisõbralikult. Söö üks õun enne söögikorda. Mine tööjuures teisel korrusel asuvasse tualettruumi, kaubanduskeskuses vali lifti asemel trepp. Jäta köögilaud söömise jaoks. Varu sügavkülma juurviljasegusid. Suhkruvaba nätus närimine võib natuke isu pärssida. Need sisaldavad palju magneesiumi, mis aitab langetada vererõhku. Tee iga nädal endast pilt, et näha enda muutumist. Vaata üle oma külmik ja sahver, vabane kõigest ebatervislikust, et mitte kiusatusse sattuda. Need võivad olla suured kaloriallikad. Kaussi ei pea alati tühjaks sööma. Vali madala rasvasisaldusega magustamata jogurt. Nad julgustavad sind oma eesmärke täitma. Ja muidugi suurepärane antioksüdantide allikas Vedelikurikkad toidud. Väldi söögilauas töötamise ja muude tegevuste tegemist. Uuringud näitasid, et dieedipidajad, kes sõid hommikul mune olid vähem näljased kui need, kes sõid süsivesikurikkaid eineid. Tee omale nimekiri enne toidupoodi minekut ning ära kiirusta. Sellistel toitudel võib see asendatud olla hoopis  suhkru või sooladega. Need lisavad toidule maitset ning on väga tervislikud. See sisaldab vähe kaloreid ning on väga maitsev. Proovi küpsetatud õunakrõpse tervislikuks alternatiiviks kartulikrõpsudele. Enamus eelrooasid on praetud ja neid pakutakse ebatervislike dipikastmetega. Tee omale kaasa karbitäis pähkleid, puuvilju või viilutatud köögivilju, et vältida ebatervislikke kiusatusi. Tugevda maitset ja ainevahetust. Kui soojendad toitu mikrolaineahjus, on suur tõenäosus, et sööd ebatervislikke pakendatud toite. Rasvavaba ei pruugi olla alati parim. Kasuta kaneeli suhkru asemel, et anda banaanidele ja melonitele rohkem magustoidu hõngu. Ära söö arvuti või televiisori taga. Lase spetsialistil endale toitumiskava koostada. Inimestel, kes söövad hommikul, on suurem võimalus kaalust alla võtta ja järjepidev olla. Samuti kulub ju närimisele energiat. Hoidu pakendatud valmistoitudest. Käi jalutamas enne toidukorda. Käputäis soolata kõrvitsaseemneid on suurepärane ja tervislik snäkk. Süües vedelikurikkaid toite nagu smuutid ja vähesoolaseid suppe, aitavad need tarbida vähem kaloreid, kuid kõht täis hoida. Avokaado võib olla sinu salajane kaalulangetuspartner. See pole nii kallis ning säästab ajakulu lõhe küpsetamiselt. Uuringud näitavad, et kaldud siis sööma rohkem. Lisaks sellele, et kulutasid mõned kalorid, on väiksem tõenäosus valida midagi ebatervislikku oma söögikorda. Sa ei lõpeta tavaliselt enne, kui pakk tühi on. Proovi lihtsat Kreeka jogurtit külmutatud marjadega trennieelseks energiapommiks. On täheldatud, et inimesed, kes joovad hommikul mahla asemel kooritud piima, sõid vähem kaloreid. Oad on head proteiiniallikad ning odav ja tervislik alternatiiv lihale. Eriti kui teed veel natuke trenni. Nad sisaldavad palju kiudaineid ja kasulikke rasvasid ning on hea alternatiiv lihale. Vaheta tavalised pastanuudlid täistera pasta vastu. Proovi neid vette kasta erineva tekstuuri saavutamiseks. Joo klaas vett, et selgusele jõuda. Otsi neid külmutatud toitude sektsioonist. Kui sööd neid hommikul vara, vähendab see päeva jooksul söödava toidu hulka.. Kui palju peab olema miinimumtasu et laenu võtta, smalaen. Toidud nagu oliivid, lõhe ja kreeka pähklid aitavad meele erksana hoida. Kohveiinivaba kohv on hea madala kalorisusega jook. Söö pähkleid! Käputäis pähkleid aitab kõhtu täis hoida. Paane ülejäägid ära enne sööma asumist. Proovi külmutatud juurvilju. Nii on väiksem tõenäosus töödeldud toitude ostmiseks. Kui sööd väljas, võta eelroaks salatit. Õunapüree on suurepärane kaste näiteks banaanidele ja melonitele. Ära jäta toidukordi vahele. Viska suureks jäänud riided minema. Ära aja vedelikupuudust segamini näljaga. Üllatus toidukarbis hoiab teid mõlemaid motiveeritud. Naudi tervislikke rasvasid.

Geenius | Eesti parim tehnoloogiauudiste sait.

. Kui oled tüdinud paljast salatist, proovi see pista lavaši sisse. Kiirenda oma ainevahetust. Uuringud näitavad, et rahutud inimesed on tavaliselt kõhnemad. Proovi snäkid jagada väiksesse kaussi

Märkused