JÕULUVANA SOOVITUSED: 19 nippi, kuidas jõulude ajal raha kokku hoida

JÕULUVANA SOOVITUSED: 19 nippi, kuidas jõulude ajal raha kokku hoida. Äike Oi-oi, taevas tõmbunud on pilve, hakkab vihma sadama. Vaata ringi hoolega, otsi, kus on kuusepuu. Tule istu mulle nina peale ja laula veel üks kord, kuulen siis paremini.“ Käekakuke istub käerebase ninale. Näidake, kuidas pulka lahti pigistada ja kinni lasta nii, et laps mõstaks, et pulk peab täielikult avanema, et selle saaks korvi serva külge panna ja jälle ära võtta. Igale lapsele antakse üks põhivärvi lindike. Kinnita iga kala külge kirjaklamber. Kui ta tahab süüa, pistab ta pea välja Sirutada Pikk Peeter ette. Mäng: Kodu- ja metsloomad Vahendid: pildid lastele tuttavatest kodu- ja metsloomadest, maja ja puu makett. Võtke ringid välja ja pange need juhuslikus järjestuses töölehe ette ritta. Seejärel tulevad lapsed oma kohtadele tagasi ja neile tuleb külla teine rühm lapsi. Mäng: Otsi mind üles Vahendid: pehme mänguasi Lõbusas mängus õpitakse orienteeruma ümbruses, leidma ja peitma mänguasju. Arendav mäng: „Õhupalli kõnd“ Liikuge nii, et sinu ja lapse näod oleksid vastakuti. Soovitav oleks ringid värvida punaseks, ruudud siniseks ja kolmnurgad kollaseks. Katsuge paberitükke sõrmedega, kasutades ainult teist ja kolmandat sõrme. JÕULUVANA SOOVITUSED: 19 nippi, kuidas jõulude ajal raha kokku hoida. Õpetaja näitab suure koti peal ette, kuidas nööpe avada ja sulgeda. Pange korv lapse ette ja küsige, mis esemed selles on. I variant Suures korvis on punased ja sinised pallid. Kui tahad, võid tal lasta ka paberitükid õigete tähtede kohale kleepida. Tibud on kodus, mõne aja pärast kutsub kanaema tibud toitu otsima. Siis ehita põrandale üksteise kõrvale asetatud köögitoolidest, pingist või plaadist sild. Lapsed näitavad, kus on keha, käed, jalad. Sammun tip, tap mööda teed, – vastu maad kordamööda Mulle väga meeldib see. Lapsed on linnud, matkivad laulu saatel lendamist. Valmis tööd jäävad järgmist päeva ootama. Tõuseb künkast üles ja jõuab mäe otsa. Sõidukite nimetamine ja kus need liiguvad, milleks neid sõidukeid kasutatakse. Lase lapsel tähtede kohal seistes oma õnge kõigutada ning vaata, millise tähe ta kinni püüab. Laps võiks uurida lehti luubi all, et näha sooni ja muid detaile. Näpumäng: „Ämblikud“ Tilluke ämblik roniv mööda rohukõrt üles. Hoia kätega peast kinni ja liiguta küünarnukke ette-taha. Till-till! Ikka keegi ei vasta. Lapsed ütlevad kompimise järgi, kas kotis on suur või väike pall. Ülakomaga saab näidata nime ja liite piiri siis, kui nime lõpposa kirjapilt ja hääldus on erinevad: shakespeare'lik.. Õuesõpe: HOBUSED Lapsed valivad paarilise ja seisavad üks ees, teine taga, moodustades hoburakendi. Õpetaja kes on tuul, ütleb „Tuul käib ringi meie õuel, korjab sügislehti põue. Te peate teda võibolla aitama hoida paberit paigal, kuni ta hõõrub. Mäng: Pallike Pallikene veereb, pallikene veereb. Lumi sulab, lumi sulab, päike paistab soojemalt. Loomulikult oled sina ühe lehe juba eemaldanud.

Aabrami hobulausujad: Soone talu päevaraamat

. Arendav mäng: „Inimvõileib“ Juhend: lase lastel ringis seista. Raputada teist kõrvalesta. Laps orienteerub tunnetes, eristab emotsioone rõõmus/ kurb. Kätering ees, tõsta pada endast eemale. Pessa tuleb kõigil lastel pugeda läbi rõnga. Arutame, kuidas neid hooldatakse. Taat soovis, et küpsetagu eit talle leivakakuke. Visatavad asjad: kokkukortsutatud paberist pall, vahtkummist pall, teradega täidetud pallid, pähklid, tammetõrud, lauatennisepallid.

Lastehoiu tööplaan | Kalli - Kalli Lastehoid

. Mäng: Ära puuduta Mänguväljakule asetatakse laiali ehitusklotsid või võimlemiskepid. Täitis metsi, täitis maid. Kui ta on neid pindu kompinud, siis las ta katsub neid veel kord ja ütleb sõnad „kare“ ja „sile“. KeelenõuvakkÕIGEKIRJUTUSsuur ja väike algustähtKirjutada Mehhiko restoran.Sõna on väikese tähega, sest see ei ole nimi. Prääksudes ja tiibadega tasakaalu hoides kõnnitakse mööda silda. Näpumäng: „Leivakakuke“ Ennemuiste elas taat oma eidega. Oravad on suured sõbrad, mänguhoos hüppavad okstel üles ja alla. Paluge lapsel viia kandik lauale ja panna enda ette keskele. Ainsuse osastav on , mitmuse omastav. Oma pea sealt välja pistab esimene tibutita. Edaspidi võib kassi rolli täita mõni suurem laps. Kohanimeline täiend on suure algustähega, seetõttu on õige Rooma number. Kripsti – krapsti! Kaks näpunipsu. Kasuta mõnda suurt ja mõnda pisemat sihtmärki. Ma lähen, ma lähen … Lähen, lähen üles mäest. Majareeglite õppimine Kuulamine ja kõnelemine – õpime selgeks majareeglid, selgitame nende vajadust. III variant Põrandal on palju suuri ja väikeseid klotse ning kaks veoautot. Lapsed nimetavad ja sorteerivad kujundeid ning aitavad kujundilastel koju jõuda. Nüüd peab tasa olema, koerad magavad! Lapsed laulavad koertele unelaulu ja matkivad koerakese liikumist laulumängus „Väike kutsu“ Väike kutsu laulab auh, auh, sirutades kaela, auh, auh, auh.

– Raamatuhunnik, millest üle karata. Mitmesõnalistest nimedest saadud tuletised võib kirjutada kokku või panna loetavussidekriipsu: newyorklane, jack-londonlik. Mööda läks viis poisiklutti, väikest vembumeest. Laseme lapsel ise võileiva kokku panna. Lapsed hüppavad järjest üle kõigi nööride. Veere, veere kakku, veere, veere kakku. Võtke parempoolne kann paremasse kätte, toetades seda vasaku käega. Pliksti – plaksti! Kaks korda suruda käed rusikasse. Valage oad vasakpoolsesse kannu. Poiss jooksis vett ja puid tooma. Tegevuse tulemusena eristavad lapsed suurusi, värvusi, areneb peenmotoorika. Esitan lastele küsimusi, vestleme, arutleme, miks asjad, olendid on just seda värvi nagu nad on. Nüüd on laual veel üks värv – punane. Pange lehed sobivasse karpi. Sündmustik muinasjutu „Tare-tareke“ ainetel. Kuidas saada kuumaksuta laenu.ee, kust võtta kiir laenu. Rusikast sirutub välja teine sõrm. Lõpuks silitab üks käsi teise käe „karupoegasid“. Hiir hüppas ja kass kargas, vana karu lõi trummi, kirp aknast välja, nahkpüksid jalga. Lapsed proovivad segada kaks värvi omavahel, saades tulemuseks vajamineva rohelise värvi. Õhtu saabudes lähevad tiivulised rusikasse tagasi. Rivi algusest tuleb esimene paar lapsi ja hakkavad läbi “aiaaukude” pugema ja lõppu jõudes ühinevad riviga. See päkapikk paneb kommi Oti sussi sisse. Näpumäng:“ Kommijagamine“ Lapsed voodis magavad, päkad komme jagavad. Count and Catch a Bug Game. Tegi ukse lahti KRIIKS! Peopesa avaneb aeglaselt. – Kaks rida toole, mille vahelt läbi jalutada. Õpetaja paneb salaja kotti ükshaaval suure ja väikese palli. Söö ära, nämm-nämm! Vii käed suu juurde. Näpistada kergelt loendamise ajal sõrmi. avan ukse, astun sisse, Ava õrnalt suu. Seleta mängijale, et auhind pannakse kas suure, keskmise või väikese topsi alla. Mängijad moodustavad ringi ning viskavad üksteisele palli. Siin mängus ei lange ilma vesiroosita jäänud laps mängust välja vaid peab lehte teise konnaga jagama. Siis peatub part teise lapse ees, kes läheb esimese selja taha. Nii kaua kui muusika kõlab, peavad lapsed konnade moodi ringi hüppama, see kestab kuni muusika vaibub, siis peavad konnad lehtede suunas tormama. You can laminate or contact the game boards for extra durability if you like. Erinevad võimalused: Lase lastel rivis seismise asemel üksteise kõrval seista ning liikumine muutub täiesti. Väike Ats: Mina kõige väiksem mees, armas pisipojake. Käed tulevad ülevalt – viuhti – alla tagasi. Ring on ümmargune.“ Lapsed joonistavad sõrmega õhus ümmarguse ringi. Üks käsi on viieharuline puu. Keerata ninast Ja astub tuppa. Juhend: võta fenoplastiplokk ja suru selle sisse naelte ja golfipallialuste otsad, nii et suur osa naelast fenoplastist välja ulatuks. Pihk avaneb vastavalt tekstile ja sulgub loo lõppedes. Nad lendavad tarust välja mett korjama. Ma joonistan kuu, nina silmad ja suu. Lapsed arvavad, mis asi on puudu. Tehke kõik keeramisliigutused, mis on vajalikud sulgemiseks ja avamiseks, väga selgelt. Päike loojub ja mesilastel on aeg magama minna. Erivärviliste anumate saamiseks võid ühesuurused klaasid värvilise paberiga katta. Kõik kanad jooksid pakku, neid kätte kull ei saa Sõrmed jooksevad kaenla alla peitu. Sega kuumutades ühtlaseks. Peatudes vahetavad lapsed kohad, eesmine läheb taha, tagumine tuleb ette. Nad magavad ja näevad und kevadest ja päikesest. – Hoides käsi puusadel, hüppa külg ees mööda pabereid. Segamine ei ole lihtne – igal lapsel tuleb isesugune roheline toon, kellel kollasema, kellel sinisema varjundiga. Täitis laste tühjad kõhud. Järgemööda vaadeldakse aastaaegade pilte, leitakse konkreetsele aastaajale omaseid tunnuseid ja lapsed otsivad erinevate piltkujundite hulgast sobivad, asetades need suurel pildil olevale samasugusele kujundile.

EKI keelenõuanne

. Simple Colour Sorting Bugs. Väike kutsu kõrvu liigutab, väike kutsu peaga noogutab. Kopeerige juurde teine tähekomplekt. Laps saab jällegi otsustada, mida joonistada – lõke või ujumisrõngas jne. – Kast, milles istuda ja edasi vingerdada

Märkused