Kes aitab maksta SMS laenud, kiirlaenud kuni 5000

Saabub suur valge buss, peal kiri „Hansabuss“ ja rahvamass hakkab tegema kiiremaid liigutusi. Nii et see oli mööduv nähtus. Sa allud ja andud minule igas oma elu aspektis. Läbi Poola, imelise, mägise Slovakkia õhtuse peatuspaiga poole Ungaris. Concert of the groups, Each participating group will be awarded a Honorary Diploma of Festival, plaque and souvenir. Hilineda ei tohi, sest siis võib jääda söögita.. *  NOODID *  kõhu- või kaelakott -VÄIKE, et oleks kogu aeg kaasas, kuhu mahuksid esmavajadusega asjad: raha, dokument, mobla ja veepudelike. Kui hilinete, jääte söögita. Bussis kuum vesi – kuivsupid, tee, kohv osta kaasa. Kutsuti lavale Venemaa segakoor, Belgia naiskoor ja Rapla LS Lastekoor. Buss aga asus teele Istanbuli poole. Kuigi tegemist on kiirteedega, võivad suvised ummikud / stau`d võtta palju aega. Pool tundi enne randumist oli laev veest tühjaks ostetud. Muutusi võib veidi veel tulla. Tutvuge reeglitega juba enne reisi! Rühm ja rühma järelevaataja moodustavad meeskonna, kus rühma järelevaataja on ”kapteniks”, kes esindab rühma kõigis olukordades. Eelmisel sügisel tuli pakkumine osaleda Istanbulis toimuval II Rahvusvahelisel Koorikonkursil. Õhtuks jõuate Szegedi lähedale Forro Fogadisse. Kõikide konkursil osalenud kooride punktid löödi kokku ja tehti üldjärjestus. Kuningalossi ja nautida kaunist jalakäijate tänavat, mille kõrval ka peatused. Mis siis muidugi tähendab seda, et kogu grupi turvalisuse tagamiseks on “valveema” sõna SEADUSEKS ja ei kuulu vaidlustamisele. Vereloovutamine iseenesest võtab aega ainult viis kuni kümme minutit. Algul oli kõik kena ja viisakas, kõik tegid pilte, kui meid sõidutati mööda kaunist Bosporuse väina, ühel pool Euroopa, teisel aga Aasia. P.S: All lunch will be given packet meals to the groups. Nad said paremini hakkama, kui vanad. Ehk hoopis mingile „päris-Türgi“ tänavale. See vallandas sellise ohjeldamatu veepeo, mida mina oma elus veel näinud ei ole. Varssavis tundus kõik juba nii tavaline ja kodune. Trepikojas ööbisid kodutud, õnneks olid meil lukustatud rauduksed vahel. Varahommikul saabus sööma ergas ja muhe seltskond. Sume öö sai nautida meie laule hommikuse väljasõiduni varavalges. Teekond on enamuses kiirtee. Sellised on siis laevafirma-poolsed eeskirjad. ET SELLE REISI JOOKSUL KEHTIVAD SEADUSED JA VAIDLUSE ALLA EI KUULU! ILMA TÄISKASVANUTA LASTEKOOR JA POISTEKOOR EI UJU ! SEALSETE INIMESTE OMAPÄRA JA TEMPERAMENDIGA. kõigil kinnised heledad jalanõud ilma kontsadeta !! ja muud söögiriistad bussi – mitte purunevad ! Kilekott nende jaoks. Uvala Scotti juures läheb aga meri järsult sügavaks ning seal peab olema ettevaatlik ka ujuda oskaja. Kooriastmed olid lavasügavuses, sealt kadus kogu kooskõla, nii me siis tulimegi laulma lava äärele. Oli mure meie nooremate lauljate pärast, et äkki eksivad ja äkki ei oska kaubelda ja… Kõik asjata. Minu jaoks uus majutaja on Sofias, kuid ma loodan sealt vaid head teenindust. Mõned olid ka juba ära sõitnud. On oluline, et järelevaataja tunneb oma rühmas olevaid noorukeid ja nemad teda.                          Pallid ja muud toredad sportimise vahendid väga teretulnud.

REISID | Rapla Laulustuudio

. Imetlus ja kiidusõnad olid meie saatjaks.Arvan peapõhjuseks – meie vokaaltehnika erineb täiesti slaavi lähenemisest. Seepärast peab verekeskus kriitilises olukorras kutsuma tavapärasest enam doonoreid verd loovutama. Taevast sadas ka pöidla-suurusi raheteri ja taevas tantsisid piksetütred vahet pidamata – elamus missugune. Ainuke viimane õhtu jäi välja, sest te ei jõua söögi ajaks Aramisesse. Kokku olid sõitnud noored lauljad Kanadast , Leedust , Lätist , Ukrainast , Valgevenest , Eestist ja muidugi Venemaa eri paigust.

Naised võivad verd anda kolm–neli korda aastas, minimaalselt kahekuulise kuid soovituslikult kolmekuulise intervalliga. Läks meil oma arust hästi. Ei puudunud kihisev jook ega puuviljad. Rapla Laulustuudio asub teele. Loodan, et pole probleemi. Narid osalt kolme korrusega. Iga bussis viibija sai ühe paela ja sadakond sai veel kingitusteks valmistatud. Sajad inimesed jäid ootama enamat. Meeste kostüümid ka triigitult kohvri põhjas.

Võta laenu et laenu maksta; SMS raha -

. Kui teie koorirahvast keegi just perfektselt rootsi või inglise keelt ei kõnele, siis jätke enese esitlemine kruisiijuhi hooleks. Loomulikult eelnes lindistuste voor, mille edukalt läbisime ja nii see Türgi meid siis ootas. Kes aitab maksta SMS laenud, kiirlaenud kuni 5000. Ette rutates – meie käepaelad saavutasid erakordse menu – uhkusega kandsid neid nii ungarlased, kui türklased. Vaja vaid bussijuhtidele helistada ning täpsustada. Välja ei jõudnud mõelda – abi saabus enne. Aga leidsime üles lõpuks parkla, kuhu buss ka mahtus ja tohtis. Selliseis ummikuid ei ole varem näinud. Väikesed sirutus- ja pissipeatused, lõuna bussi kõrval äärekividel istudes ja topsikust suppi lürpides ja jälle unne. Tassime stuudiost kaste kõige vajalikuga, kõik kohvrid mahuvadki bussi kõhtu ära ja tundub, et kõik on omale sobivad istekohad leidnud. Pärast seda andmed tühistatakse ja küsimustik tuleb uuesti täita. Hommikul taas asjad bussi ja tuldud teed tagasi.

Hedoni juht: Jõukas klientuur aitab maksta kõrgemat palka

. Nii küürutas lauluõpetaja seina ääres, näpud liftiukse vahel, et kinniistujaile veidigi valgust ja õhku lähetada. Sofias sai teiste eest toidu ärasööv seltskond endale uue ööbimise. Oma broneeringunumbriga saab grupi juht  check-in lauast pardakaardid ja söögikupongid. Ja siis algas laiem tööpõld. Lahenes bussi parkimise mure ja ka ühine õhtusöök. Suur osa tuttavatest arvasid meid ikka hulludeks. Igal juhul oli laval lõbus ja omavaheline keemia läks täiega tööle. Ma ei mäleta, millal käisin viimati verd andmas. Lõpuks saime appi ühe taksojuhi, kes aitas bussi parkida mingi kiriku juurde ja viis meid kolmekesi neid hosteleid siis otsima. välimuse järgi võiks rahulikult ulatuda ka üleeelmisse sajandisse. Muidugi – homme ju tööpäev ja meid ootab kodu. Plitvice matka jaoks võtke miski müts või rätt pähe – muidu piinate end liialt. Õhtusöögiks olid kõik vapralt tagasi välja arvatud suurte lauljate punt, kes oli avastanud suure staadioni, millel päev otsa kees jalgpalli MM finaali virr-varr ja õhtul ka suurtel ekraanidel mäng ise. Paar aastat varem olime Itaalias Europede’il käinud Valdo Rebase organiseeritud reisiga ja nõnda pakkus Valdo meile seekord uut võimalust. Vägivald ja pisarad pole minule erutavad, meeldib just see, kui näen sub-i nautimas. Aga kui meie Neidude kvartett “KRIIDE” oma imelise esituse lõpetas, valitses saalis kõigepealt haudvaikus ja siis järgnes aplausitorm, mis tõi „Kriide“ taas ja taas lavale kummardama ja publikut tänama. Seega on äärmiselt oluline, et doonor süveneks ankeeti täites igasse küsimusse ja oleks vastamisel aus. * Buss väljus võitjana lahingust ülikitsa tänavaga, kus oli vaja pöörata aga ka jalgrattaga palju ruumi pole. Lõbutseti mõned tunnid ka Peterburgi metroos, mis ju jõgede alla rajatud. Jäätise-raha võiks olla väikene kaasas. Sõit kõige kiiremat teed Austriasse Viini. Kui keegi soovib, võib veel ka linnaga tutvuma minna. Laulsid Peterburgi enda koorid. Seal on suvel alati aktiivne õhtune elu-melu.  Digitaalselt täidetud küsimustik kehtib Ädala tänava verekeskuses, DoonoriFoorumis ja väljasõitudel Eestimaa eri paigus. Julgustame doonoreid regulaarselt verd loovutama ning jälgima verevarude seisu meie kodulehel. Selle korjame kokku kohe bussis. Nii mõnigi teatas, et uni ei tulnudki… Bussis aga küll. Moblad sees ja üksi ei jää. Vajadusel saate kasutada laeva ansambli klahvpilli. Laeval meie oma reeglid :           õue KEEGI EI LÄHE. Kõik osalejad ööbisid Üliõpilaste ühiselamu kompleksis. Hommikusöögil on ka mahlad hinna sees. Et laeval on omad reeglid ja meie nende ja teie eest vastutavad, siis palun tutvuda ja aktsepteerida. Sõidate otseteed Itaaliasse ja sihtmärk vaid Montecatini. Rühma järelevaatajaks hakanu peab mõistma, et tegemist pole pelgalt vormitäitmisega, vaid vastutusrikka ülesandega. Aga bussis jätkus und kõigil peale bussijuhtide Urmase ja Aivari ning me vurasime oma sihtmärgi poole. Ja lava asetses keset katedraali kupli all, niiet akustika oli olematu. TÜRGI-KOORIDELE  saabunud tegevusplaan teel ja Istanbulis. Juuresolevad ”mängureeglid” on koostatud ühise meeldiva ajaveetmise ja turvalisuse tagamiseks. See, kuhu sattusime, oli euroopalik kallite firmapoodide ja hunniku restoranidega tänav. Warszawisse samasse hotelli Peale hommikusööki otseteed Varssavisse. Meie tüdrukute imeilusate kostüümide kõrvale oli Õmblusstuudio juht Ira noormeestele õmmelnud kenad kostüümid. Kõik doonoriga läbiviidavad protseduurid toimuvad EL–s kehtestatud ohutusnõudeid järgides. Ma ütleks, et piits või rihm ei ole mitte karistamise vahend, vaid pigem kingitus, naudingu vahend, muidugi sõltub kes kuidas seda kasutada oskab. Selline on siis reisi esialgne plaan. Kes aitab maksta SMS laenud, kiirlaenud kuni 5000. Kindlasti jõuad Sa vaadata näit. Iga veredoos on hindamatu väärtusega, sest selle taga on doonor ja tema soov aidata abivajajat. Kõik me olime päeval jäänud sooja paduvihma ja äikese kätte. Ja siis ilmselt vahetus diskor. Töögraafik väga paindlik, tööaja võib ise vabalt valida. Serbiat läbides saime aimu sõjakoledustest – kuuliaugud kaljudel ja majades. Seega oleks kilekeebid abiks. Meie kaasasolevad “valveemad” Anne-Ly, Viivi ja Mairi said korduvalt kiita, kui hästi nad laulavad. Paar katsetust ja süsteem oli leiutatud ning valmima hakkasid käepaelad. Otsitav sobib noor, nägus ja adraktviise välimusega saledam tütarlaps. Mees võiks olla hoolitsetud ja mehelik, kindlasti pikemat kasvu. Peaksid olema hell ja hoolitsev..augustil  kell  hommikul.augustil  ca-paiku stuudio juurde. Kämpingust peate saama kaasa ka bronni kinnituse või siis nad saadavad selle ise check pointi. • Rühma juht annab laeva infolauda blanketi, kuhu on kantud check-in’is saadud noorte kajutinumbrid. Muusika muutus aina tantsulisemaks ja mingil hetkel ei olnud laevalael enam ühtki inimest, kes end muusika taktis õõtsutanud poleks. Ungaris korraldasime lõpupeo, kus kõik rändurid said endale konkursi medali ja sertifikaadi. Käitu nii, nagu kultuursele inimesele kohane. Keskpäeval viidi suurem osa konkursante laevaga sõitma. Kell hakkab lähenema südaööle, ent Kultuurikeskuse tagune parkla on tulvil elevust ja sädinat. Kui mul on hea tuju, siis ma olen sinuga hea, kui mul on paha tuju, siis ma elan seda sinu peal välja: ma alandan, sõiman, löön ja piinan sind. alumist vanuse piire ei sea, asukoht pole väga oluline. Wc uks paistis läbi, uksed lukku ei käinud. Isegi kui Sinu enesetunne on hea, peaksid pärast vereannetust jooma mahla või kohvi. Kaunid villad, loodus, sillad… Päike lõõmas, inimesed olid päevitusriietes. Seetõttu ei ole võimalik verd suurel hulgal ja pikaajaliselt ette varuda. Tulles esimest korda verd loovutama, peaksid varuma natuke rohkem aega, sest Sulle vormistatakse doonorikaart ja meditsiinilises läbivaatuses selgitatakse doonoriks olemise tingimusi. Esimene Belgia ja kolmas Venemaa. Kust saab laenu votta kui olen volgnik, saarekaluri laenu kontor. Oli mõnus, naljakas, soe, kompleksivaba… Mingil hetkel avastasid meie kutid, et on palav. Olen avastanud endas kire Spanking temaatika vastu ja enam ei tahagi "normaalne" olla. Järgmisel hommikul olid kõigil silmad paistes aga uhkus hinges. Kutsete eesmärk on teavitada nii doonoripäevadest kui ka vajaminevatest veregruppidest. Minu küsimusele, kas miskit on teoksil, või lähete kuhugi, kostab muhe vastus, et oh me siin niisama veidi tšillime. Ja oh üllatust – me võitsime II koha. Loomulikult läksid kõik ka välja